Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 10 August 2011

Edit Blog

Hari ni sangat la letih sebab seharian aku dok edit blog aku ni cam orang gila dah... kejap tukar background... kejap ubah itu... ini laa... macam2... tapi aku tengok serupa gak... xdak pon yang berubah... pa yang aku edit agaknya ea?? ntah laa.... tukar itu, tak menjadi... tukar ini, semak plak...

background aku pn dah jadi polka dot dah... like purple! so much... hahaha.... baju raya taun ni pon nak wat purple gak... padahal raya tahun lepas pon purple gak... tpi bukan tema purple laa... ada la purple.. just baju kurung second and third hari raya... hehe....

eh3... apasal la tetiba lak nek baju raya nie... wah3... nurul shariffa... ko blom lagi beli baju raya maa... p cari cepat laa..! uishhh... nk cari cam na?? aku keja ja tau..cm na tuh? waaa....

No comments:

Post a Comment