Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday 12 August 2011

Usik..

Assalamualaikum n Selamat Pagi to all readers..... Ari ni aku nak cite skit hal hidup aku. Korang tau kn aku da pakwe?? Haa! Citer ni kaitan aku ngan dia lah.... Korang dah baca entri aku yang lepas? Ada entri yang aku gado ngan dia 3 malam berturut-turut tu kan?? Ada kn? klu xjmpa, klik SINI dan SANA

Bengang seh ngan dia 3 malam berturut2 tuh... Cam nak sepak bertubi2 aja...

Pas tu 2 3 hari nie dia keja dok usik aku jaa.. Korang tau dia usik pa? Dok usik aku nk kuar g buka posa ngan awek Sek 7 lak... amboi2... ko nie, melebih-lebih lak.. tapi aku xtermakan la ngan usikkan beliau ni.. aku gelak jaa... haha.. pdan muka mu Paih.. tengok?? aku nie rilex ja kn.. Pas tu dia bengang alik, slalu aku marah dia cakap cam tu.. Kali ni aku gelak ja.. (ala tau dah la ko tu tipu aku).. da ka org len nak kat abang?? hahaha.. *bukan ayang cakap, abang yang cakap k* hahaha...mau gelak lagi... cian mu ea.. 

Ayang tau dah Abang tak berani dah nak kuaq malam kali ni, sebab kena marah ngan ayang bertubi2 kn? hehehe... *sayang gak ko kat aku kn* sedikit perasan la di situ ea... Cam nak katok jew kepala sndiri...

Kadang2 kita kena gak ajar kaum Adam nie... sebab diorang ingat diorang leh wat sesuka je sebab diorang laki... wahhh... no no no...  ini SHARIFFA ok..! sapa wat aku sakit, dia akan sakit lagi teruk dari aku sakit... *jahat kan aku? takot x??* hehehe... dah laa... keje merapu ja nie... SALAM... 

Have a nice day...

No comments:

Post a Comment