Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday 19 August 2011

7 days more... *geletis

Assalamualaikum readers, korang cam na ari ni? sihat ke or ada yang sakit? haaa.... klu yang sakit tu aku tau sakit pa... sakit perut kn? lapar ea... hehe.... ari ni aku xberapa nak sihat... dah 3 hari selsema... ari ni rasa berat jaa... badan rasa panas2... melalut lak aku ni... jum la cita sal *7 hari lagi*



Haaaa! ari ni aku nak cita la sikit... dah tak sabar ni tunggu Paih alik Perlis... rasa lambat jew walaupun seminggu ja lagi... sebelum nie 3 bulan xdew pape pon... rasa cepat ja masa tu berlalu... mungkin sebab rindu sama kot kat Paih... mau aku tak rindu, 3 bulan kot tak jumpa dia... ari tuh dia datang Perlis pon masa kitorang gaduh.. aku bukan jumpa dia pon... hurmmmm.... sedey kn...

Tapi xpew... dah tinggal 7 hari lagi.... lepas ni leh la jumpa dia... aihhh.... *tak baik la jumpa bulan puasa..makruh!* hurmmmm.... tapi xpew lah... jumpa ja kat butik tempat aku keje... *nak jumpa gak tuh* hehe....

dah la kot merapu sikit2... tu ja nak cerita...

No comments:

Post a Comment