Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 14 August 2011

Wanita suka TETAPI Laki tak suka..

1. cerewet- kebanyakan lelaki tidak suka wanita yang sangat sangat sangat cerewet.. susah kalau dapat yang kuat cerewet nie.. kalau cerewet sikit sikit tu boleh la tahan lagikan.. ce bayangkan kalau dapat yang cerewet tahap dewa tu..
2. kuat berleter- haaa.. yang nie mungkin hobi kebanyakan wanita.. berleter nie lebih kurang gak la macam cerewet.. kalau nak berleter sikit sikit tu boleh la tapi kalau dah sampai tahap dewa 19 tu jangan haraplah si lelaki ni nak tahan dengan sikap anda tu yea.
3. sombong- untuk pengetahuan wanita wanita melayu terakhir , si lelaki ini tidak suka wanita yang terlalu sombong dan juga terlalu ramah.. kenapa tak suka yang terlalu ramah ? sebab kalau terlalu ramah ni mungkin akan menyebabkan lelaki ini berfikir bahawa wanita ini seorang yang kuat sosial.. dan janganlah sombong sangat.. lelaki pun susah nak dekati anda yang sombong nie..
4. tidak bersopan- haaaa.. nie tanya la mana mana lelaki.. mereka suka tak kalau wanita tidak bersopan santun.. lagi lagi dengan keluarga kita.. jangan terlalu over yea wanita ! :D

5. ungkit kisah lama- wanita nie seorang yang agak emosional.. kalau tengah emo tu semua benda boleh keluar lagi lagi benda yang sudah lepas dan berkaitan dengan masa silam si lelaki.. lelaki memang tidak suka apabila si wanita mengungkit kisah lama si lelaki lagi lagi tentang yang buruk buruk sahaja diungkit..

No comments:

Post a Comment