Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 16 August 2011

Kacau-bilau!

16/8/2011
3.30 P.M

Pagi tadi aku nak tukar la background page aku ni, dok tgh tukar.. cam na tah lappy aku hang lak dah... hang tu aku tak kisah la sangat... yang aku kisahnya... bila dah ok, abis suma yg aku add dalam blog aku nie hilang... mau tak hangat aku.. bengang gila... cari balik cursor laa... scroll laa... wah3... banyak benda nak cari... semak pala aku... dah la banyak... susah lak tu...

Tension jap tadi... pas tu aku rasa dah letih ngan suma nie... rasa giveup jaa... fikir2 alik, dulu aku dah hilang 1 blog... aku xnak hilang blog dah... aku xnk sebab ni ja aku boring pas nie... k lah... wat alik blog nie... sampai dah betol2 mnjadi... haaa.... dah jadi la nie... cumel kn korang?? *bagi aku laa... tapi ntah la...semak pon da aku tgk... hehe... k lah... aku rasa dah merapu sakan nie... *xdak idea nak tulis... otak semak..

BYE!

No comments:

Post a Comment