Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 6 September 2011

I Loike!

Hari ni nak citer ckit laa... Boring xtau nak cakap apa dah.. Tanggal 2 Syawal ari tuh Faiz dok hegeh2 nak mai umah aku.. Kata dia nak beraya ngan family aku laa.. Nak jmpa Abah Mama aku laa... Sekali dah nak sampai kat umah, takot lak dah... Aku paksa dia mai.. Dia xnak lak... Sekali aku gtau mama terus.. Mama suh Faiz mai terus.. Amik ko!

Dah sampai kat umah wif his BELANG... comey gtu! suka... haha... Dia mai pon sebab da tujuan.. Tujuannya nak bawa aku kuar... Sekali mai mintak izin Mama Abah aku terus... Gentle derr..! I Loike lagi lah... Yang bestnya... Abah aku panggil dia masuk umah... WoWww! Lagi tak caya doe... 'Nape aku xcya?' Sebab aku selalu bawa mai pakwe aku sebelum2 nie, Abah aku tak pernah layan pon.. Abah aku wat cam xde sape2 mai umah aku pon..

Hati ni xtau nak cakap laa... Terkejut! Terkedu! Tersuka! Tergelak sorang2... xtau nak cakap gena lah... Meme suka gilos... sayang awak! awak wat Abah Mama owg caya kat awk.. Suka sangat bila Abah Mama aku kenal dia dah..

My Family

Family Faiz

Dan lagi 1.. aku pon dah kenal Mak Abah dia! suka! Mak dia kecoh... cam aku! i loike lagi... Abah dia cam abah aku... Comey! i loike sgt... Abg Azriel pon ok dah ngan aku... Adik Nadia lagi la ok.. tapi dia malu2 lagi.. xpew! lama2 ok la kot... tu pon klu jodoh pnjang laa... Harap 'dia' yang terakhir! sudah laa... penat cari yg terbaek dah.. sebab Faiz baik! Muahhhhhhhh......

No comments:

Post a Comment